Мефанік Марія Сергіївна
![]() |
Мефанік Марія Сергіївна асистент кафедри педагіки, методики та менеджменту освіти Українстка інженерно-педагогічна академія |
|
2 | Освіта, кваліфікація |
2011 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Професійне навчання. Автоматизовані системи управління промисловими установками», кваліфікація інженер-електромеханіка, педагога, дослідника в галузі автоматизації виробництва. 2013 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Педагогіка вищої школи», кваліфікація викладач університетів та вищих навчальних закладів. 2018 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Менеджмент», кваліфікація керівник підприємства, установи та організації(у сфері освіти та виробничого навчання) |
3 | Вчений ступінь |
Кандидат педагогічних наук, тема дисертаційного дослідження «Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів професійно-технічних навчальних закладів» |
4 | Вчене звання | - |
5 | Сертифікати, підвищення кваліфікації | ![]() ![]() ![]() |
6 | Сфери наукових інтересів | Комунікативна компетентність інженера-педагога |
7 | Викладає курси | 1. Комунікативні процеси у педагогічній діяльності2. Командоутворення та технології командної роботи
3. Основи освітнього менеджменту |
8. | Найбільш вагомі публікації |
1 Особливості освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць. Х. : УІПА, 2017. № 48–49. С. 103–111. 2.Комунікативна діяльність інженера-педагога у професійному навчанні учнів професійно-технічного навчального закладу. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.: УІПА, 2017. № 54-55. С. 149-156 3. Проблеми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів закладів професійно-технічної освіти. Sciences of Europe. 2018. Vol.4. № 28. P. 41-45 4. Інформаційно-технологічна компетенція як складова професійної компетентності викладача. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.: УІПА, 2020. № 67. С. 36-43. DOI:https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-36-43 5. Formation of digital competence future engineers-teachers in process professional training. Role of science and education for sustainable development.Monograponograph Katowice 2021.467 -473 |
9 | Посилання на профілі | Google Академія: https://scholar.google.com.ua/citations?user=UHej7REAAAAJ&hl=ruORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6606-6323 |
10 | Участь у наукових проектах | «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій у професійній освіті (№0118U100002)»
Член Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти» (НЦДМО) |
11 | Рівень володіння ін. мовою | В2 |
12 | Адміністративна робота |