Масич Віталій Васильович
1 | ![]() |
Масич Віталій Васильович, доцент кафедри фізики, електротехніки та електроенергетики; доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА.
|
|
2 | Освіта, кваліфікація | СДПУ, 2004 р., спеціальність «Педагогіка і методика вищої освіти. Фізика», кваліфікація магістра вищої освіти, викладача фізики | |
3 | Вчений ступінь | Доктор педагогічних наук, дисертація на тему: «Теоретичні і методичні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки». | |
4 | Вчене звання | ‑ | |
5 | Сертифікати, підвищення кваліфікації | 1. Сертифікат наукового стажування. Тема стажування: «Академічна доброчесність». (05.11.18-16.11.18) 16.11.2018/ Університет Кардинала Стефана Вишинського (UKSW) (Варшава, Польща) та Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці (IIASC). | |
6 | Сфери наукових інтересів | Методика викладання фізики, методика і техніка фізичного експерименту, теорія і методика професійної освіти | |
7 | Викладає курси | 1. Фізика
2. Теорія і методика виховної роботи 3. Основи корекційної педагогіки |
|
8 | Посилання на профілі |
1 . Google Академия: https://scholar.google.com.ua/citations?user=M8Cyd3oAAAAJ&hl=ru h-индекс: 1 2. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8943-7756 3. Scopus https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic 4. Publons https://publons.com/researcher/2910115/vitalii-masych/ |
|
9 | Найбільш вагомі публікації | 1.Масич В. В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах інтегрованого креативно-розвивального освітнього простору. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Харків: УІПА, 2018. № 60. С. 4-10.
2. Масич В. В. Роль творчості у професійній діяльності майбутнього інженера-педагога. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. Харків: Видавець Рожко С. Г., 2017. Вип. 56. 391 с. С. 248-256. (ISSN 2312-2471) 3.Масич В. В. Загальні підходи до розгляду поняття «професійна компетентність майбутнього інженера-педагога» у психолого-педагогічній літературі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя: Класичний приватний ун-т, 2017. Вип. 52 (105). 512 с. С. 206-213. (ISSN 1992-5786) 4.Масич В. В. Дефініція «професійна компетентність» як педагогічна категорія. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя: Класичний приватний ун-т, 2017. Вип. 53 (106). 520 с. С. 193-199. (ISSN 1992-5786) 5.Масич В. В. Методологічні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Педагогіка та психологія. Харків: Видавець Рожко С. Г., 2016. Вип. 54. С. 24-33. 6.Масич В.В. Сучасні проблеми спеціальної освіти: теорія, досвід, інновації / Заг. ред. проф. І.В. Татьянчикової. Вип. 2. Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2018. С. 10-39 7.Масич В.В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки: монографія. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2017. 330 с. ISBN 978-617-7384-75-4 8.Золотухіна С.Т. Масич В.В. Діалогове навчання як засіб професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів: історичний аспект. Монографія. Харків: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014. – 184 с. ISBN 978-617-7188-88-8 (Власний внесок Масича В.В. – розділ 2.) |
|
10 | Участь у наукових проектах | Участь в НДР (НДДКР). Тема: «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій навчання у професійній освіті» (0118U100002); тема «Створення теоретичних і методичних основ професійної підготовки майбутніх інженерів на засадах каузального навчання» (№ 0117U001240). | |
11 | Рівень володінняін. мовою | Сертифікат В2 з англійської мови № 20-Е-В2/05.2018 | |
12 | Адміністративна та соціальна робота |
Керівник групи з наукової діяльності УІПА |