Масич Віталій Васильович

 

1  Масич В.В.

Масич Віталій Васильович, доцент кафедри фізики, електротехніки та електроенергетики; доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА.

2 Освіта, кваліфікація СДПУ, 2004 р., спеціальність «Педагогіка і методика вищої освіти. Фізика», кваліфікація магістра вищої освіти, викладача фізики
3 Вчений ступінь Доктор педагогічних наук, дисертація на тему: «Теоретичні і методичні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки».
4 Вчене звання
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації 1. Сертифікат наукового стажування. Тема стажування: «Академічна доброчесність». (05.11.18-16.11.18) 16.11.2018/ Університет Кардинала Стефана Вишинського (UKSW) (Варшава, Польща) та Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці (IIASC).
6 Сфери наукових інтересів Методика викладання фізики, методика і техніка фізичного експерименту, теорія і методика професійної освіти
7 Викладає курси 1. Фізика

2. Теорія і методика виховної роботи

3. Основи корекційної педагогіки

8 Посилання на профілі

1 . Google Академия:  https://scholar.google.com.ua/citations?user=M8Cyd3oAAAAJ&hl=ru

h-индекс: 1

2. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8943-7756

3. Scopus https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

4. Publons https://publons.com/researcher/2910115/vitalii-masych/

9 Найбільш вагомі публікації 1.Масич В. В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах інтегрованого креативно-розвивального освітнього простору. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Харків: УІПА, 2018. № 60. С. 4-10.

2. Масич В. В. Роль творчості у професійній діяльності майбутнього інженера-педагога. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. Харків: Видавець Рожко С. Г., 2017. Вип. 56. 391 с. С. 248-256. (ISSN 2312-2471)

3.Масич В. В. Загальні підходи до розгляду поняття «професійна компетентність майбутнього інженера-педагога» у психолого-педагогічній літературі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя: Класичний приватний ун-т, 2017. Вип. 52 (105). 512 с. С. 206-213. (ISSN 1992-5786)

4.Масич В. В. Дефініція «професійна компетентність» як педагогічна категорія. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя: Класичний приватний ун-т, 2017. Вип. 53 (106). 520 с. С. 193-199. (ISSN 1992-5786)

5.Масич В. В. Методологічні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Педагогіка та психологія. Харків: Видавець Рожко С. Г., 2016. Вип. 54. С. 24-33.

6.Масич В.В. Сучасні проблеми спеціальної освіти: теорія, досвід, інновації / Заг. ред. проф. І.В. Татьянчикової. Вип. 2. Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2018. С. 10-39

7.Масич В.В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки: монографія. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2017. 330 с. ISBN 978-617-7384-75-4

8.Золотухіна С.Т. Масич В.В. Діалогове навчання як засіб професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів: історичний аспект. Монографія. Харків: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014. – 184 с. ISBN 978-617-7188-88-8 (Власний внесок Масича В.В. – розділ 2.)

10 Участь у наукових проектах Участь в НДР (НДДКР). Тема: «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій навчання у професійній освіті» (0118U100002); тема «Створення теоретичних і методичних основ професійної підготовки майбутніх інженерів на засадах каузального навчання» (№ 0117U001240).
11 Рівень володінняін. мовою Сертифікат В2 з англійської мови № 20-Е-В2/05.2018
12 Адміністративна та соціальна робота

Керівник групи з наукової діяльності УІПА

Мова

Квітень 2025
П В С Ч П С Н
« Лют    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
темы для wordpress