Брюханова Наталья Александровна

1  DSC_6395 Брюханова Наталія Олександрівна, в.о. завідувачки кафедри  педагогіки, методики та менеджменту освіти; професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового-інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
2 Освіта, кваліфікація 1.1 Українська інженерно-педагогічна академія, 1997 р., спеціальність «Електроенергетика», кваліфікація інженер-педагог, диплом ЛЗ №000531 від 25.05.1997

1.2 Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Психологія», кваліфікація «Практичний психолог, викладач закладу вищої освіти», диплом М20 №109483 від 31.12.2020

3 Науковий ступінь Доктор педагогічних наук, диплом доктора педагогічних наук ‒ ДД №000561 від 19.01.2012, Атестаційна колегія, рішення №  від 19.01.2012, спеціальність (13.00.04) теорія та методика професійної освіти. Дисертація на тему: «Теорія і методика проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів»
4 Вчене звання Професор кафедри педагогіки та методики професійного навчання. Атестат професора  12 ПР №008609 від 28.03.2013, Атестаційна колегія, рішення № 3/01-П від 28.03.2013.
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Перелік сертифікатів (дипломів):

1.  Сертифікат наукового стажування.  Тема стажування: «Інформаційні та інноваційні технології в освіті» (31.05.2018 – 26.09.2018) у  в Wyższa Szkoła Tehnichna w Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща.

2. Сумський державний университет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди”, Сертифікат №05408289/1927-20. Термін 2.10-12.10.2020

3. Еразмус+ проєкт з «Розвитку потенціалу вищої освіти» «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»участь в круглому столі (обсягом 12 акад.год.) «УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ СТЕЙКХОЛДЕРІВ» організованим Національним Транспортним Університетом, 14-15.09.2020

4. КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія». Підвищення кваліфікації у формі стажування обсягом 180 годин з 27.03.2023-7.05.2023. Тема стажування: «Науково-теоретичні та практичні аспекти технології організації освітнього процесу». Сертифікат №01-12/394 від 8.05.2023 року.

изображение_viber_2020-04-23_13-22-54

изображение_viber_2020-04-23_13-22-57

Certification_PAGOSTE_Брюханова Наталія_page-0001

Брюханова

Брюханова сертифікат (1)_page-0001

1312

6 Сфери наукових інтересів Удосконалення змісту педагогічної освіти інженерно-педагогічних кадрів
7 Викладає курси Перелік дисциплін:1. Методика професійного навчання

2. Психологія особистості, мислення й мотивації у професійній освіті

3. Психодіагностика

4. Вікова та педагогічна психологія

8 Посилання на профілі Профілі:

1.Google Академія:  https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=UjFtlQgAAAAJ

h-iндекс: 10

2. ORCID:   https://orcid.org/0000-0003-4262-4076

3. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57207844419

4. https://www.webofscience.com/wos/author/record/19545758

5. Номер ResearcherID Web of Science:
EMX-5364-2022
https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Briukhanova

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій:1. Kovalenko D., Briukhanova N., Kupriyanov O., Kalinichenko T. (2019) Academic Determination of Technical Information Optimization Due to Information and Communication Technologies. In: Auer M., Tsiatsos T. (eds) The Challenges of the Digital Transformation in Education. ICL 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 917. Springer, Cham. Pages 25-34. DOI:10.1007/978-3-030-11935-5_3

Включено до наукометричної бази Scopus

2. Nataliia Bozhko, Nataliia Briukhanova, Nataliia Korolova, Juergen Koeberlein-Kerler. The scientific and practical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy. Online Journal for Research and Education Special Issue 17, Dec. 2019 за результатами участі у міжнародній конференції (https://journal.phnoe.ac.at/index.php/resource/issue/view/34).

Включено до наукометричної бази Scopus

3. Kovalenko O., Briukhanova N., Bondarenko T., Yaschun T. (2020) Information and Computer Support for Adaptability of Learning in Higher Education Institutions. In: Auer M., Hortsch H., Sethakul P. (eds) The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education. ICL 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1135. Springer, Cham, 2020. P. 145-153. Access mode: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-40271-6_15 DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-40271-6_15

Включено до наукометричної бази Scopus

4. Bondarenko T., Kovalenko D., Briukhanova N., Iagupov V. (2020) Method of Thematic Immersion in the Information Educational Environment as a Tool for the Formation and Assessment of Professional Competence of Future Engineering Teachers. In: Auer M., Hortsch H., Sethakul P. (eds) The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education. ICL 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1134. Springer, Cham, 2020. P. 301-308. Включено до науковометричної бази Scopus.

Access mode : https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-40274-7_30  ISSN 978-3-030-40274-7 DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-40274-7_30

5. Kovalenko, O., Briukhanova, N., Bondarenko, T., Yaschun, T., Koeberlein-Kerler, J., Bozhko, N. Optimization of Curricula of Engineering and Pedagogical Specialties Based on the Construction of a Model for Structuring Interdisciplinary Relations. In: International Conference on Interactive Collaborative Learning. ICL 2020: Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol.1329, pp. 148-156. Springer, Cham (2021). Включено до науковометричної бази Scopus. Access

6. Kovalenko, O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O. Teaching of Students of Engineering and Pedagogical Specialties of Develop Educational Internet Projects. In: The book Educating Engineers for Future Industrial Revolutions Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 2, pp. 148–156. Springer, Cham (2021). Включено до науковометричної бази Scopus. Access.

7. O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O. (2023). Preparation of Students of Engineering and Pedagogical Specialties for the Development and Implementation of Interdisciplinary Didactic Projects Using IT-Technologies. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26190-9_31. Включено до науковометричної бази Scopus.

8. Shtefan L., Kovalska V., Vasylieva M., Briukhanova N., Koeberlein-Kerler J. Determinants for the Formation of a Fractality-based Educational Environment in Engineering Pedagogical Education. 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning 26–29 September 2023, Hotel NH Ventas, Madrid, Spain. P. 79–86. INDEXED IN Scopus https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-53022-7_1 Включено до науковометричної бази Scopus.

9. Denys Kovalenko, Nataliia Briukhanova, Nataliia Bozhko, Nataliia Korolova, Olha Lytvyn, and Juergen Koeberlein-Kerler. Design of Distance Learning Forms as a New Focus in the Training of Higher Pedagogical Education Seekers. Information Technology for Education, Science, and Technics Proceedings of ITEST 2024, Volume 2, pp. 436–449. Springer, Cham (2024). https://doi.org/10.1007/978-3-031-71804-5 Включено до науковометричної бази Scopus.

10 Участь у наукових проєктах 1. Виконавець теми НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти” (2019-2021р).2. Участь в НДР. Тема: №15-03 «Формування проектувально-педагогічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів засобами освітніх інновацій». (2015– 2017 рр.)3. Участь в НДР. Тема № ВШ – 12 – 12 – 02 «Система якісної підготовки в Україні інженерно-педагогічних кадрів для країн СНД Азійського регіону» (2012– 2014 рр.)

4. Держбюджетна тема «Створення інноваційного інформаційного середовища професійної підготовки інженерів-педагогів» код КПКВ – 2201040 «Прикладні розробки за напрямами науково-технічної діяльності вищих навчальних закладів та наукових установ» (2008-2010 рр.).

5. НДР на тему «Дидактичні основи проектування системи педагогічної підготовки викладачів технічних дисциплін». Тему затверджено на засіданні вченої ради Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (протокол № 4 від 26 квітня 2007 р.).

6. Держбюджетна тема № 5-7 «Теоретичні та методичні основи педагогічної складової інженерно-педагогічної освіти», затвердженої в Українській інженерно-педагогічній академії (протокол № 16 від 16 червня 2004 р.).

7. Керівник НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти”

8. Керівник НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.).

9. Учасник міжнародного Проєкту «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP.

11 Рівень володіння ін. мовою (мовами) Рівень володіння англійською мовою В1
12 Адміністративна робота в.о. завідувачки кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. КаразінаОчолює науково-методичну підкомісію сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України 015-2 «Професійна освіта (інженерія)»

 

Входить до складу розробників стандарту вищої освіти України за спеціальністю «Професійна освіта (за спеціалізаціями)»

 

Мова

Грудень 2024
П В С Ч П С Н
« Лис    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
темы для wordpress