Єльникова Галина Василівна

1  DSC_4662

Єльникова Галина Василівна, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового-інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

2 Освіта, кваліфікація 1962 р., Харківський хіміко-механічний технікум, спеціальність «Аналітична хімія», кваліфікація: технік-хімік;1974 р., Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди, спеціальність «Біологія і хімія», кваліфікація: вчитель біології та хімії;1999 р.,Державна академія керівних кадрів освіти (м. Київ), докторантура, спеціальність «Загальна педагогіка та історія педагогіки − 13.00.01», кваліфікація: професіонал вищої кваліфікації.
3 Вчений ступінь Доктор педагогічних наук, тема дисертаційного дослідження «Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти»
4 Вчене звання професор
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність 073 «Менеджмент» (Управління навчальними закладами), кваліфікація: керівник структурного підрозділу ВНЗ. Свідоцтво  ПК 02071228/000864-17; Реєстраційний номер 301.
6 Сфери наукових інтересів Цілеорієнтовані адаптивні процеси в соціально-педагогічних та соціально-економічних системах
7 Викладає курси 1.Управління науковими проєктами2. Адаптивне управління соціально-педагогічними системами3. Адаптивні технології в управлінні освітнім процесом

4. Адаптивні процеси в управлінні професійної освітою

8 Посилання на профілі 1. Google Академія:    https://scholar.google.com.ua/citations?user=4rhMUtsAAAAJ&hl=ruh-індекс: 182. ORCID:  0000-0001-6677-4568

3. https://www.webofscience.com/wos/author/record/17771301

4. Номер ResearcherID Web of Science: EFO-0899-2022

https://www.researchgate.net/profile/Galina-Elnikova-2

5. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57222146910

 

9 Найбільш вагомі публікації
  1. Рябова, З. В., Єльникова, Г. В. (2020). Професійне зростання педагогів в умовах цифрової освіти. //електронне фахове видання категорії «А» Інформаційні технології та засоби навчання , 80 (6), 369-385. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.4202
  2. Yelnykova H., Ryabova Z. Adaptivetechnologiesfortraining of specialists. IOP ConferenceSeries: Materials Science andEngineering, 2021. #1031(1). URL: https://bit.ly/3bwWBVr (включено до науково-метричної бази Scopus).
  3. H. Yelnykova, “Qualimetric Approach for New Valeological Disciplines Assessing in Ukrainian Electrical and Power Engineering Education,” 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System (MEES), Kremenchuk, Ukraine, 2022, pp. 1-5, https://doi.org/10.1109/MEES58014.2022.10005712
  4. Наукові основи розроблення кваліметричної моделі адаптивного управління професійною (професійно-технічною) освітою в регіоні /Г. В. Єльникова // Імідж сучасного педагога. – 2019. − № 5 (188). – С. 17-24. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-5(188)-17-24
  5. Єльникова Г.В., Суліма Є.М. Філософський аспект адаптивного управління соціально-педагогічними системами. Адаптивне управління: теорія і практика, серія «Педагогіка». 2020. № 8(15). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/208/226 DOI: https://doi.org/10.33296/2707-0255-8(15)-04
  6. Деякі питання організації адаптивного навчання в закладах освіти. Адаптивне управління: теорія і практика, серія «Педагогіка». 2020. № 10(19). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view https://doi.org/10.33296/2707-0255-10(19)-01 
  7. Єльникова Г., Герасименко К. Стратегічний кадровий менеджмент в організації, що розвивається. Адаптивне управління: теорія і практика, серія«Економіка». 2020. № 8(16). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33296/2707-0654-8(16) -04
  8. Halyna Yelnykova Technology of creating an adaptive individual scenario of the graduate student’s educational activity Technologia / Halyna Yelnykova, Olha Yeromenko // Culture – Changes – education Volume VII The thought about upbringing. Theories and educational use, Vol. VI² (2019). P. 184-194 (ISSN 2300-9888; ISSN online 2544-1205; DOI: 10.15584/kpe.2019.7.13; http://kpe.ur.edu.pl.
  9.  HalynaYelnykova Adaptive technology development algorithm /HalynaYelnykova, Olha Yeromenko // Educaţia-Plus journal Plus education Volume XXV, number 2/ 2019, рр. 213-220/ DOI: 1842-077X, E-ISSN (online) 2068-1151 Vol XXV, No. 2/2019,pp. 213-220  https://uav.ro/jour/index.php/jpe/issue/view/83
  10. Halyna Yelnykova, LiudmylaShtefan, Victoria Kowalska, Yаna Malykhina Innovativetechnologies of development of engineeringandpedagogical. /R&E-SOURCE https://journal.ph-noe.ac.at -Online Journal or Research and Education- SpecialIssue 17, – Dec. 2019,ISSN 2313-1640S17
10 Участь у наукових проєктах Тема «Теоретичні і методичні засади розроблення та використання адаптивних технологій у процесі підготовки магістрів з управління закладом освіти » (Технічне завдання № ВШ 19-01) – керівник теми
11 Рівень володіння ін. мовою Рівень володіння англійською мовою А1 – А2
12 Адміністративна робота Керівник Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» з 2016 рокуЧлен правління Громадської спілки «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти»

 

Експерт НФДУ ‒ Національного фонду досліджень України

 

Член міжвідомчої ради з координації тем наукових досліджень Національної академії педагогічних наук України.