Корольова Наталія Валеріївна

1  OLYMPUS DIGITAL CAMERA Корольова Наталія Валеріївна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового-інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
2 Освіта, кваліфікація
  1. Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність “Професійне навчання. Технологія та обладнання механоскладального виробництва”, кваліфікація «Інженер-педагог», Диплом ХА№20002745, від 30.06.2002 року
  2. Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність “Педагогіка вищої школи”, кваліфікація «Професіонал з педагогіки вищої школи», Диплом ХА№25264982 від 30.06.2004
  3. Українська інженерно-педагогічна академія. Спеціальність «Управління навчальним закладом», кваліфікація «Керівник підприємства, установи, організації (у сфері освіти та виробничого навчання», диплом ХА№45924357 від 31 січня 2014 року
  4. Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Психологія», освітня програма «Практична психологія», кваліфікація «Практичний психолог, викладач закладу вищої освіти», диплом М20 №109484 від 31.12.2020 року

 

3 Вчений ступінь к. пед. н., спеціальність 13.00.02 – Теорія та методика навчання (технічні дисципліни). Тема дисертації: «Формування у майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін». Диплом ДК №004388 від 29.03.2012 року
4 Вчене звання Доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання. Диплом 12ДЦ №041010 від 22.12.2014 року
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Перелік сертифікатів (дипломів):

1. Сертифікат наукового стажування.  Тема стажування: «Інформаційні та інноваційні технології в освіті» (31.05.2018 – 26.09.2018) у  в Wyższa Szkoła Tehnichna w Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща.

2. Сумський державний университет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди”, Сертифікат №05408289/1910-20. Термін 2.10-12.10.2020

3. Еразмус+ проєкт з «Розвитку потенціалу вищої освіти» «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»участь в круглому столі (обсягом 12 акад.год.) «УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ СТЕЙКХОЛДЕРІВ» організований Національним Транспортним Університетом, 14-15.09.2020

IMG-5b3c29872f275f3c931e500f325d7ad7-VCertification_PAGOSTE_Корольова Наталія (1)_page-0001

Сертифікат Корольова 16.02.2023Корольова сертифікат 22.03.23_page-0001

6 Сфери наукових інтересів Професійна компетентність інженера-педагога
7 Викладає курси Перелік дисциплін:

1. Методика професійного навчання

2.  Система освіти в Україні та освітні стандарти

3.  Дидактичне проєктування

4. Дидактичні складники освітнього процесу

8 Посилання на профілі Профилі:

1.Google Академия:

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=VUH83fAAAAAJ

2. ORCID:   https://0000-0003-1977-9002

3.

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58524297400

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій:

1. Nataliia Briukhanova, Nataliia Bozhko, Juergen Koeberlein-Kerler, Nataliia Korolova. The scientific and practical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy/ R&E-SOURCE https://journal.ph-noe.ac.at Online Journal for Research and Education Special Issue 17, Dec. 2019 за результатами участі у міжнародній конференції (https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/issue/view/34). Включено до наукометричної бази Scopus

2. Kovalenko, O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O. Teaching of Students of Engineering and Pedagogical Specialties of Develop Educational Internet Projects. In: The book Educating Engineers for Future Industrial Revolutions Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 2, pp. 148–156. Springer, Cham (2021). Включено до науковометричної бази Scopus. Access.

3. O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O. (2023). Preparation of Students of Engineering and Pedagogical Specialties for the Development and Implementation of Interdisciplinary Didactic Projects Using IT- Technologies. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26190-9_31. Включено до науковометричної бази Scopus. Access.

4. Назаркін О.А., Корольова Н.В. Удосконалення змісту інженерно-педагогічної освіти в контексті формування національної системи кваліфікацій / Проблеми інженерно-педагогічної освіти, № 79, 2023. С.45-55. DOI: https://doi.org/10.32820/2074-8922-2023-79-45-55. Фахове видання

5. Kovalenko, D., Ruban, N., Shumskyi, O., Bilotserkivska, Y., Shemyhon, N., Korolova, N. Forming Future Engineering Teachers’ Creativity Using the Model of Presenting Learning Content of Technical Disciplines. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_30

Включено до науковометричної бази Scopus.

6.Denys Kovalenko, Nataliia Briukhanova, Nataliia Bozhko, Nataliia Korolova, Olha Lytvyn, and Juergen Koeberlein-Kerler. Design of Distance Learning Forms as a New Focus in the Training of Higher Pedagogical Education Seekers. Information Technology for Education, Science, and Technics Proceedings of ITEST 2024, Volume 2, pp. 436–449. Springer, Cham (2024). https://doi.org/10.1007/978-3-031-71804-5 Включено до науковометричної бази Scopus.

10 Участь у наукових проєктах
  1. Виконавець теми НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти” (2019-2021р).
  2. Участь в НДР. Тема: №15-03 «Формування проектувально-педагогічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів засобами освітніх інновацій». (2015– 2017 рр.)
  3. Участь в НДР. Тема № ВШ – 12 – 12 – 02 «Система якісної підготовки в Україні інженерно-педагогічних кадрів для країн СНД Азійського регіону» (2012– 2014 рр.)
  4.  Держбюджетна тема № 5-7 «Теоретичні та методичні основи педагогічної складової інженерно-педагогічної освіти», затвердженої в Українській інженерно-педагогічній академії (протокол № 16 від 16 червня 2004 р.).
  5. Виконавець НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти”
  6.  Виконавець НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.).

  7. Учасник міжнародного Проєкту «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP.
11 Рівень володіння ін. мовою (мовами)
12 Адміністративна робота Відповідальна особа за набір слухачів в магістратуру зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки

 

Гарант ОП 011 “Освітні, педагогічні науки”, 1 рівень вищої освіти

Мова

Квітень 2025
П В С Ч П С Н
« Лют    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
темы для wordpress