Корольова Наталія Валеріївна
1 | ![]() |
Корольова Наталія Валеріївна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Навчально-наукового-інституту “Українська інженерно-педагогічна академія” Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна |
2 | Освіта, кваліфікація |
|
3 | Вчений ступінь | к. пед. н., спеціальність 13.00.02 – Теорія та методика навчання (технічні дисципліни). Тема дисертації: «Формування у майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін». Диплом ДК №004388 від 29.03.2012 року |
4 | Вчене звання | Доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання. Диплом 12ДЦ №041010 від 22.12.2014 року |
5 | Сертифікати, підвищення кваліфікації | Перелік сертифікатів (дипломів):
1. Сертифікат наукового стажування. Тема стажування: «Інформаційні та інноваційні технології в освіті» (31.05.2018 – 26.09.2018) у в Wyższa Szkoła Tehnichna w Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща. 2. Сумський державний университет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди”, Сертифікат №05408289/1910-20. Термін 2.10-12.10.2020 3. Еразмус+ проєкт з «Розвитку потенціалу вищої освіти» «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»участь в круглому столі (обсягом 12 акад.год.) «УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ СТЕЙКХОЛДЕРІВ» організований Національним Транспортним Університетом, 14-15.09.2020 |
6 | Сфери наукових інтересів | Професійна компетентність інженера-педагога |
7 | Викладає курси | Перелік дисциплін:
1. Методика професійного навчання 2. Система освіти в Україні та освітні стандарти 3. Дидактичне проєктування 4. Дидактичні складники освітнього процесу |
8 | Посилання на профілі | Профилі:
1.Google Академия: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=VUH83fAAAAAJ 2. ORCID: https://0000-0003-1977-9002 3. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58524297400 |
9 | Найбільш вагомі публікації | Перелік публікацій:
1. Nataliia Briukhanova, Nataliia Bozhko, Juergen Koeberlein-Kerler, Nataliia Korolova. The scientific and practical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy/ R&E-SOURCE https://journal.ph-noe.ac.at Online Journal for Research and Education Special Issue 17, Dec. 2019 за результатами участі у міжнародній конференції (https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/issue/view/34). Включено до наукометричної бази Scopus 2. Kovalenko, O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O. Teaching of Students of Engineering and Pedagogical Specialties of Develop Educational Internet Projects. In: The book Educating Engineers for Future Industrial Revolutions Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 2, pp. 148–156. Springer, Cham (2021). Включено до науковометричної бази Scopus. Access. 3. O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O. (2023). Preparation of Students of Engineering and Pedagogical Specialties for the Development and Implementation of Interdisciplinary Didactic Projects Using IT- Technologies. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26190-9_31. Включено до науковометричної бази Scopus. Access. 4. Назаркін О.А., Корольова Н.В. Удосконалення змісту інженерно-педагогічної освіти в контексті формування національної системи кваліфікацій / Проблеми інженерно-педагогічної освіти, № 79, 2023. С.45-55. DOI: https://doi.org/10.32820/2074-8922-2023-79-45-55. Фахове видання 5. Kovalenko, D., Ruban, N., Shumskyi, O., Bilotserkivska, Y., Shemyhon, N., Korolova, N. Forming Future Engineering Teachers’ Creativity Using the Model of Presenting Learning Content of Technical Disciplines. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_30 Включено до науковометричної бази Scopus. 6.Denys Kovalenko, Nataliia Briukhanova, Nataliia Bozhko, Nataliia Korolova, Olha Lytvyn, and Juergen Koeberlein-Kerler. Design of Distance Learning Forms as a New Focus in the Training of Higher Pedagogical Education Seekers. Information Technology for Education, Science, and Technics Proceedings of ITEST 2024, Volume 2, pp. 436–449. Springer, Cham (2024). https://doi.org/10.1007/978-3-031-71804-5 Включено до науковометричної бази Scopus. |
10 | Участь у наукових проєктах |
|
11 | Рівень володіння ін. мовою (мовами) | |
12 | Адміністративна робота | Відповідальна особа за набір слухачів в магістратуру зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки
Гарант ОП 011 “Освітні, педагогічні науки”, 1 рівень вищої освіти |