Захист випускних кваліфікаційних робіт
На кафедрі відбувся захист випускних кваліфікаційних робіт за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Захист пройшов як завжди, в доброзичливій та творчій атмосфері. Колектив кафедри щиро вітає випускників та бажає натхнення, подальших професійних та наукових здобутків, мужності, сил та здоров’я!
Участь у тренінгу на тему трансферу знань в рамках проєкту Erasmus+ PAGOSTE
В рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми партнерського управління і стандартизації професійно-технічної освіти в Україні (PAGOSTE)» 22-23 червня відбувся тренінг в онлайн-форматі для викладачів вищої, фахової передвищої та професійної освіти в Україні.
Захід був організований командою Віденського університету економіки та бізнесу (WU Vienna). Тренінг на тему: «Трансфер (фахових) знань» успішно провів професор Ріхард Фортмюллер (Інститут бізнес-освіти, Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія). У ньому взяли участь понад 160 учасників з усіх регіонів України.
Навчання в рамках тренінгу пройшли викладачі кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, а також кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва. За результатами двох робочих днів усі учасники отримали сертифікати.
Захід дав можливість учасникам освіжити наявні знання з педагогічної психології та отримати нові знання про результати досліджень у цій галузі за кордоном.
Результати опитування здобувачів кафедри за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р. та навчального року для ОП 073 “Менеджмент (МОА)”
Анкетування завершено! Дякуємо всім за відповіді та співпрацю!
За цими посиланнями можна ознайомитися з результатами опитування:
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітніми програмами зі спеціальності 015 “Економічна та бізнес освіти” (бакалаври) за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітніми програмами зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (бакалаври) за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітніми програмами зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (магістри) за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 015 Професійна освіта за третім рівнем вищої освіти (доктор філософії) 1 рік навчання за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 015 Професійна освіта за третім рівнем вищої освіти (доктор філософії) 3 рік навчання за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 011 Освітні, педагогічні науки за третім рівнем вищої освіти (доктор філософії) 1 рік навчання за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 011 Освітні, педагогічні науки за третім рівнем вищої освіти (доктор філософії) 2 рік навчання за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 011 Освітні, педагогічні науки за третім рівнем вищої освіти (доктор філософії) 3 рік навчання за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 073 “Менеджмент” (Управління навчальним закладом) за другим (магістерським) рівнем вищої освіти за результатами весняного семестру 2020/2021 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою 073 “Менеджмент” (Менеджмент організацій та адімністрування) за другим (магістерським) рівнем вищої освіти за результатами 2020/2021 н.р.
Шановні здобувачі освітньої програми 073 “Менеджмент (Менеджмент організацій та адміністрування)”! Анкетування за результатами 2020/2021 навчального року!
Шановні здобувачі кафедри! Анкетування за результатами весняного семестру!
Шановні здобувачі кафедри! Анкетування за результатами весняного семестру! Прохання долучитися до опитування з метою визначення рівня та підвищення якості надання освітніх послуг! Дякуємо за Ваш час і співпрацю!