1 |
|
Шемигон Наталя Юріївна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА |
2 |
Освіта, кваліфікація |
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2001р., спеціальність “Історія України”, кваліфікація “історика, викладача історії та суспільно-політичних дисциплін”. |
3 |
Вчений ступінь |
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності теорія та методика професійної освіти, «Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки». Диплом ДК№048577 від 8 жовтня 2008 |
4 |
Вчене звання |
Вчене звання доцента кафедри філософії та освітніх технологій – атестат 12ДЦ 042477 від 25 квітня 2015 р. |
5 |
Сертифікати, підвищення кваліфікації |
Сумський державний університет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчальногопроцесу: сучасні тренди” сертифікат СП№05408289/1927-20. 2.10.2020-12.10.2020Онлайн курс «Інклюзія та інтернаціоналізація у середовищі вищої школи» університет ім. Масарика Чеська республіка, квітень 2021
Підвищення кваліфікації викладачів соціальної педагогіки. Український державний університет імені М. Драгоманова
|
6 |
Сфери наукових інтересів |
Інклюзивна освіта , адаптивні технології в освіті . |
7 |
Викладає курси |
Перелік дисциплін:
- Соціальна педагогіка
- Соціально-педагогічна робота
- Педагогіка сімейного виховання
- Педагогіка дозвілля
- Самовиховання та саморегуляція особистості
- Основи інклюзивної освіти
- Основи девіантології
- Організація роботи з дитячими та молодіжними організаціями
- Етика науково-педагогічної діяльності
- Освітні теорії та методології у педагогічній діяльності
|
8 |
Посилання на профілі |
Профілі:1. https://scholar.google.com.ua/citations?user=34A7mkkAAAAJ&hl=uk2. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6439-1245
h-індекс: 2
3. Researchgate https://www.researchgate.net/profile/Natalya-Shemihon/experience |
9 |
Найбільш вагомі публікації |
Перелік публікацій:
- Шемигон Н.Ю. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти / Н.Ю.Шемигон// Молодь і ринок. Дрогобич,2019. №–7 (174)- С46-50.
- Шемигон Н.Ю. Адаптивний інклюзивний освітній простір закладу вищої освіти – його характеристики, функції та структура ). //Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2019 – Вип. 65. – С.29-36.
- Шемигон Н.Ю. Розвиток адаптивних можливостей особистості з особливими освітніми потребами в адаптивному інклюзивному просторі.// Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. Том.8.- №15, – 2020. doi.org/10.33296/2707-0255-8(15)-18 [Електронний ресурс]. https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/203.
- Natalya Shemyhon. Тhe essence and structure of students’ readiness to engage in distance learning//Journal Plus Education, ISSN: 1842-077X, E-ISSN (online) 2068 – 1151 Vol XXVIII, 2021, No. 1, pp. 162-169 . [URL]. https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/article/view/1565
- Шемигон Н.Ю. Ціннісні орієнтації та їх значення для активізації адаптивних можливостей студентської молоді – теоретичний аспект. / Н.Ю.Шемигон./Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2021–Випуск 70, – С.39-47.
- Фактори, що впливають на результативність студентів під час дистанційного навчання / Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. 2022 – Випуск 87. – Київ, – С.117-124.
- Шемигон Н. Завдання етичної освіти в умовах інклюзії / Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 76.-Харків, Ураїнська-інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2022– С.41-49.
- Шемигон Н.Ю. Особистісно-професійні якості викладача та їх вплив на якість дистанційної освіти.//Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка. Том14. – №27, 2022. Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/51
- Kovalenko Denys, Ruban Nataliia, Shumskyi Oleksandr, Bilotserkivsk Yuliia, Shemyhon Natalya, Korolova Nataliia Forming future engineering teachers’ creativity using the model of presenting learning content of technical disciplines / Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education Proceedings of the 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023), Volume 3, р. 293-304. Conference paper: 07 February 2024. Режим доступу: – https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_30
- Natalya Shemyhon, Rеlevant key professional skills and the level of the education seekers’ awareness in this regard .// Journal Plus Education: Vol. 35 No. 1 (2024): PLUS EDUCATION, рр.216-227. [URL]. https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/article/view/1977/1851
|
10 |
Участь у наукових проектах |
Виконавець НДР ВШ19-02 «Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти» (2019-2021 рр.)Виконавець НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.). |
11 |
Рівень володінняін. мовою (мовами) |
Англійська В1 (без сертифікату) |
12 |
Адміністративна робота |
- |