2 |
Освіта, кваліфікація |
УІПА. «Професійне навчання. Технологія та обладнання зварювального виробництва», 2004, кваліфікація – «Інженер-педагог»УІПА «Педагогіка вищої школи», кваліфікація – «Професіонал з педагогіки вищої школи», 2005
УІПА, «Управління навчальним закладом», кваліфікація – «Керівник підприємства, установи та організації (в сфері освіти та виробничого навчання)», 2013 |
9 |
Найбільш вагомі публікації |
- Інноваційний пошук педагогічних ідей управління// Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Харків (УІПА), 2021.- №71. – С.22-30.
- Литвин С.В. Дуальна освіта – необхідність чи данина моді?// Збірник матеріалів першого Міжнародного науково-практичного WEB-ФОРУМУ «РОЗБУДОВА ЄДИНОГО ВІДКРИТОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ», 26‑28 березня 2019 року, Випуск № 1 – Київ–Харків, 2019
- Створення професійно-креативних хабів як один зі шляхів трансформації сучасної професійної освіти Збірник тез доповідей LІІІ Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії. Харків, 2020 – с.13
- Сучасні виклики цифровізації в умовах трансформації змісту освіти // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2020): збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичногоWEB-форуму (м. Київ-Харків, 25-27 березня 2020 р.) – Харків : Вид-во «Мадрид», 2020. Вип. 2.
- Методологічні засади професійної освіти: методичні вказівки по проведенню практичних занять /Укр. інж.-пед. академія; Я. А. Малихіна, С.В. Литвин – Х., 2019. – 40 с.
- Методологічні засади професійної освіти: методичні вказівки для самостійної роботи студентів /Укр. інж.-пед. академія; Я. А. Малихіна, С.В. Литвин – Х., 2019. – 25 с.
- Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки щодо проведення практичних занять з дисципліни для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта»/ Л.В. Штефан, С.В. Литвин / за ред. О.Е. Коваленко. – Х.: УІПА, 2019. – 64 с.
- Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки по організації та плануванню самостійної роботи для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта» / Л.В. Штефан, С.В. Литвин – Харків: УІПА, 2019. – 24с.
- Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки щодо курсової роботи з дисципліни для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта»/ Л.В. Штефан, С.В. Литвин, / за ред. О.Е. Коваленко. – Х.: УІПА, 2019.
- Теорія та методика виховноїроботи. Конспект лекційдля здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) / В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин. – Х.:УІПА, 2020
- Методологічні засади професійної освіти. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Теорія та методика виховної роботи Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Методологічні засади професійної освіти. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Самовиховання та саморегуляція особистості. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Соціальна та корпоративна безпека. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин – Х.:УІПА, 2020
- Теорія та методика виховноїроботи. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Педагогіка дозвілля. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Основи інклюзивної освіти. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Основи девіантології. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Етика педагогічної діяльності. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Теорія та методика виховноїроботи. Методичні вказівки для виконання курсової роботи для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Система культурно-дозвіллєвої роботи. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Організаціяроботи з дитячими та молодіжнимиорганізаціями. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
- Соціально-педагогічна робота. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин – Х.:УІПА, 2020
|
10 |
Участь у наукових проектах |
Участь в НДР (НДДКР):
Тема ВШ-10-8 «Теоретико-методичні основи формування інноваційної культури інженера-педагога»,
ВШ-11-1 «Теоретико -методичні засади розробки змісту неперервної інженерно-педагогічної освіти»,
ВШ 15-02 «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогічних працівників професійно-технічної освіти»
НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти”
НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.).
|