Брюханова Наталья Александровна

1  DSC_6395 Брюханова Наталія Олександрівна, завідувачка кафедри  педагогіки, методики та менеджменту освіти; професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА.
2 Освіта, кваліфікація Українська інженерно-педагогічна академія, 1997 р., спеціальність «Електроенергетика», кваліфікація інженер-педагог
3 Вчений ступінь Доктор педагогічних наук, дисертація на тему: «Теорія і методика проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів» 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
4 Вчене звання професор
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Перелік сертифікатів (дипломів):1.  Сертифікат наукового стажування.  Тема стажування: «Інформаційні та інноваційні технології в освіті» (31.05.2018 – 26.09.2018) у  в Wyższa Szkoła Tehnichna w Katowicach, м. Катовіце, Республіка Польща.

2. Сумський державний университет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди”, Сертифікат №05408289/1927-20. Термін 2.10-12.10.2020

3. Еразмус+ проєкт з «Розвитку потенціалу вищої освіти» «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»участь в круглому столі (обсягом 12 акад.год.) «УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ СТЕЙКХОЛДЕРІВ» організованим Національним Транспортним Університетом, 14-15.09.2020

изображение_viber_2020-04-23_13-22-54изображение_viber_2020-04-23_13-22-57Certification_PAGOSTE_Брюханова Наталія_page-0001 Брюханова

6 Сфери наукових інтересів Удосконалення змісту педагогічної освіти інженерно-педагогічних кадрів
7 Викладає курси Перелік дисциплін:

1. Методика професійного навчання

2.  Система освіти в Україні та освітні стандарти

3. Теорія і практика освіти в Україні

4. Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця

8 Посилання на профілі Профілі:

1.Google Академія:  https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=UjFtlQgAAAAJ

h-iндекс: 10

2. ORCID:   https://orcid.org/0000-0003-4262-4076

3. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57207844419

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій

1.Kovalenko D., Briukhanova N., Kupriyanov O.,Kalinichenko T. Academic Determination of Teachical Information Ortimization Due To Information and Communication Technologies/ In: Auer M., Tsiatsos T. (eds). The Challenges of the Digital Transformation in Education. ICL 2018. Advances in Intelligent Systems and Conputing, vol 917. Springer, Cham. Pages 25-34.

DOL: 10.1007/973-3-030-11935-5_3.

2.Вибір технологій навчання як складова педагогічного проектування професійної підготовки компетентних інженерів-педагогів / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Молодь і ринок. – 2018. – № 5 (160). – С. 12-20.

3. Nataliia Briukhanova, Nataliia Bozhko, Nataliia Korolova, Juergen Koeberlein-Kerler «The scientific and practical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy» в R&E-SOURCE https://journal.ph-noe.ac.at Online Journal for Research and Education Special Issue 17, Dec. 2019 за результатами участі у міжнародній конференції (https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/issue/view/34)

4. Olena Kovalenko, Nataliia Briukhanova, Tetiana Bondarenko, Tatjana Yaschun, Juergen Koeberlein-Kerler, Nataliia Bozhko «Optimization of Curricula of Engineering and Pedagogical Specialties Based on the Construction of a Model for Structuring Interdisciplinary Relations» (Ukraine and Germany) міжнародна конференція ICL2020 Educating Engineers for Future Industrial Revolutions
23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning
49th IGIP International Conference on Engineering Pedagogy, Tallinn, Estonia, 23-25 September 2020. http://www.icl-conference.org/current/awards.php

10 Участь у наукових проектах 1. Виконавець теми НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти” (2019-2021р).

2. Участь в НДР. Тема: №15-03 «Формування проектувально-педагогічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів засобами освітніх інновацій». (2015– 2017 рр.)

3. Участь в НДР. Тема № ВШ – 12 – 12 – 02 «Система якісної підготовки в Україні інженерно-педагогічних кадрів для країн СНД Азійського регіону» (2012– 2014 рр.)

 

4. Держбюджетна тема «Створення інноваційного інформаційного середовища професійної підготовки інженерів-педагогів» код КПКВ – 2201040 «Прикладні розробки за напрямами науково-технічної діяльності вищих навчальних закладів та наукових установ» (2008-2010 рр.).

 

5. НДР на тему «Дидактичні основи проектування системи педагогічної підготовки викладачів технічних дисциплін». Тему затверджено на засіданні вченої ради Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (протокол № 4 від 26 квітня 2007 р.).

6. Держбюджетна тема № 5-7 «Теоретичні та методичні основи педагогічної складової інженерно-педагогічної освіти», затвердженої в Українській інженерно-педагогічній академії (протокол № 16 від 16 червня 2004 р.).

7. Керівник НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти”

8. Керівник НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.).

11 Рівень володінняін. мовою (мовами) Рівень володіння англійською мовою В1
12 Адміністративна робота завідувачка кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА

Мова

Лютий 2023
П В С Ч П С Н
« Вер    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
темы для wordpress