Божко Наталія Василівна

1   Божко Наталія Василівна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА.
2 Освіта, кваліфікація УІПА 1999р., спеціальність «Професійне навчання. Технологія текстильної та легкої промисловості», кваліфікація інженер-педагог.IGIP 2017, International Engineering Educator “Ing.Paed.IGIP”
3 Вчений ступінь Кандидат педагогічних наук, дисертація на тему: «Методика виробничого навчання майбутніх кравців у ПТНЗ засобами інтегрованих мікромодулів».
4 Вчене звання
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації 1.IGIP 2017, International Engineering Educator “Ing.Paed.IGIP Registration Number UA-193

2. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради 31.01.2022 – 14.03.2022 р. на тему «Науково-теоретичні та практичні аспекти технології організації та управління освітнім процесом» обсягом 180 годин /6 кредитів ЄКТС (Сертифікат № 01-12/308 від 14.03.2022 р.).

3. Вебінар «Ефективні засоби візуалізації для реалізації освітнього процесу» Всеосвіта 28.08.2023р. (2 год.), сертифікат

4. Онлайн курс підвищення кваліфікації «Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян» Едьюкейшнал Ера (Edera) 03.07.2023р. (30 год.), сертифікат

5. Онлайн курс підвищення кваліфікації «Вчителі 2:0: он-лайн курс з професійного розвитку та наставництва» Едьюкейшнал Ера (Edera) 30.06.2023р. (30 год.), сертифікат

6. Підвищення кваліфікації за програмою Всеукраїнського науково-практичного семінару «Впровадження сучасних освітніх та виробничих технологій у професійній освіті» в обсязі 3 години/0,1 кредиту ЄКТС (сертифікат ПК-2023/1034) – 15.02.2023 р

7. Вебінар на тему «Інтерактивний урок: залучаємо учнів до активної освітньої діяльності» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта UА 260535) – 23.09.2022 р.

8. Вебінар на тему «Захоплюючий освітній процес: квес-уроки під час змішаного навчання» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта РВ 228068) – 18.10.2022 р.

9. Он-лайн курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» в обсязі 30 годин/1 кредит ЄКТС (сертифікат Ed-Era) – 23.10.2022 р.

10. Пройшла тестування на національній онлайн-платформі. Дія. Цифрова освіта. «Цифрограм для вчителів». Рівень цифрової грамотності – Високий С1, 18.10.2022 р

11. Вебінар на тему «Створюємо квести на вебквести для роботи у класі та дистанційно» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта СU 602438) – 08.12.2021 р

12. Вебінар на тему «Вебквест в освітньому процесі: створення та застосування» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта VY 303482) – 17.11.2021 р

13. Вебінар на тему «Конструктор тестів, схвалений грифом МОН. Надійний інструмент для перевірки знань» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта YІ 558322) – 03.11.2021 р.

14. Вебінар на тему «Конструктор уроків, схвалений грифом МОН. Сучасний та якісний інструмент для навчання» в обсязі 2 години/0,06 кредиту ЄКТС (сертифікат Всеосвіта LZ 987229) – 10.11.2021 р.

IMG-4712c108950096c72cfb871aa689b2ff-V

 

 

Божко сертификат веб-квести сертификат конструктор тестов Божко 2021 сертификат конструктор уроков Божко 028_bozhko_nataliia_page-0001 047_bozhko_nataliya_page-0001 Bozhko Natalya_page-0001 Божко Наталія_page-0001Certificate початкова освіта_page-0001

 

 

6 Сфери наукових інтересів Теорія і методика професійної освіти, підготовка кваліфікованих робітників в системі професійної (професійно-технічної) освіти, інтегративний та компетентнісний підходи до навчання
7 Викладає курси Перелік дисциплін:1. Професійна педагогіка

2. Методика професійного навчання

3. Система  освіти в Україні та освітні стандарти

4. Моделі та моделювання в освіті

5. Педагогіка та приватні методики у професійній діяльності

8 Посилання на профілі Профілі:1 .Google Академия:  https://scholar.google.com/citations?pli=1&authuser=1&user=ldgEhcIAAAAJ

h-индекс: 2

2. ORCID:  https://orcid.org/0000-0003-0685-5037

3.

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57222626003

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій:

1. Kovalenko, O., Koeberlein-Kerler, J., Briukhanova, N., Korolova, N., Bozhko, N., Lytvyn, O.: Preparation of Students of Engineering and Pedagogical Specialties for the Development and Implementation of Interdisciplinary Didactic Projects Using IT-Technologies. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 634. Springer, Cham(2023). https://doi.org/10.1007/978-3-031-26190-9_31.

2. Olena Kovalenko, Juergen Koeberlein-Kerler, Nataliia Bozhko, Tatjana Yaschun; Tetiana Bondarenko. Training of Future Engineers-Teachers of Interdisciplinary Communications Modelling with Using of Computer Technologies In: Michael E. Auer, Hanno Hortsch, Oliver Michler, Thomas Köhler (eds). Mobility for Smart Cities and Regional Development – Challenges for Higher Education. ICL 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, Volume 390, pp. 584-591. Springer, Cham(2022). https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_62.

3. Божко Н.В. Технологія  створення та використання в процесі організації виробничого навчання інтегрованих структурно-логічних схем проблеми інженерно-педагогічної //  Проблеми інженерно-педагогічної освіти. –  Харків (УІПА), 2021.- №70. – С.65-75.

4. Kovalenko, O., Briukhanova, N., Bondarenko, T., Yaschun, T., Koeberlein-Kerler, J., Bozhko, N.: Optimization of Curricula of Engineering and Pedagogical Specialties Based on the Construction of a Model for Structuring Interdisciplinary Relations. In: The book Educating Engineers for Future Industrial Revolutions Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 2, pp. 148–156. Springer, Cham (2021).Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-68201-9_15.

5. Briukhanova, N., Bozhko, N., Korolova, N., Koeberlein-Kerler, J.: The scientific andpractical aspects of interdisciplinary research in engineering pedagogy. Online J. Res. Educ.Special Issue 17, pp.65–71 (2019).

6. Божко Н.В. Інтегроване проєктно-тематичне навчання кваліфікованих робітників// Науково-педагогічний журнал «Молодь та ринок». – Дрогобич, 2019.- №2(169). – С.79-84.

7. Божко Н.В. Порівняльний аналіз традиційної та електронної дидактики// Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук». – Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2019.- №23. – С. 105-110.

8. Божко Н. В. Формування змісту підготовки бакалаврів за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки / Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Харків: УІПА, 2022. –№77.- С.32-43.

10 Участь у наукових проєктах Виконавець теми НДР 2-ї половини дня ВШ19-02 «Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти» (2019-2021 рр.).Виконавець НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.)
11 Рівень володінняін. мовою (мовами) Свідоцтво №476 Харківський центр іноземних мов «Інтерлінк» від 8.06.2001р.
12 Адміністративна  робота  -

Мова

Травень 2024
П В С Ч П С Н
« Кві    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
темы для wordpress