Шемигон Наталя Юріївна

1  Шемигон Н.Ю. Шемигон Наталя Юріївна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА
2 Освіта, кваліфікація Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2001р., спеціальність “Історія України”, кваліфікація “історика, викладача історії та суспільно-політичних дисциплін”.
3 Вчений ступінь Кандидат педагогічних наук, дисертація на тему: «Формування професійних ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки».
4 Вчене звання доцент
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Сумський державний університет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчальногопроцесу: сучасні тренди” сертифікат СП№05408289/1927-20. 2.10.2020-12.10.2020IMG-2022f1abc997b145c98999562b7b78a2-V

Онлайн курс «Інклюзія та інтернаціоналізація у середовищі вищої школи» університет ім. Масарика Чеська республіка, квітень 2021

Безымянный

6 Сфери наукових інтересів Інклюзивна освіта , адаптивні технології в освіті .
7 Викладає курси Перелік дисциплін:

1. Педагогічна конфліктологія

2. Самовиховання та саморегуляція особистості

3. Корекційна педагогіка

4. Основи інклюзивної освіти

8 Посилання на профілі
Профилі:

1. https://scholar.google.com.ua/citations?user=34A7mkkAAAAJ&hl=uk
2. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6439-1245

h-індекс: 2

3.  Researchgate https://www.researchgate.net/profile/Natalya-Shemihon/experience

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій:

  1. Шемигон Н.Ю. Пасічник Є.О.Аналіз професійних гендерних стереотипів студентів економістів. Проблеми інженерно-педагогічної освіти//Збірник наукових праць.-2018. -№60.
  2. Шемигон Н.Ю. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти / Н.Ю.Шемигон// Молодь і ринок. Дрогобич,2019. №–7 (174)- С46-50.
  3. Шемигон Н.Ю. Адаптивний інклюзивний освітній простір закладу вищої освіти – його характеристики, функції та структура ). //Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 65.-Харків, Ураїнська-інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2019.
  4. Розвиток адаптивних можливостей особистості з особливими освітніми потребами в адаптивному інклюзивному просторі.// Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. Том.8.-№15, 2020 [Електронний ресурс].
  5. Natalya Shemyhon. Тhe essence and structure of students’ readiness to engage in distance learning//Journal Plus Education, ISSN: 1842-077X, E-ISSN (online) 2068 – 1151 Vol XXVIII, 2021, No. 1, pp. 162-169 https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/article/view/1565
  6. Шемигон Н.Ю. Ціннісні орієнтації та їх значення для активізації адаптивних можливостей студентської молоді – теоретичний аспект. / Н.Ю.Шемигон./Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 70.-Харків, Ураїнська-інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2021 – С.39-47.
10 Участь у наукових проектах Участь в НДР (НДДКР). Тема: «Теоретичні і методичні засади розроблення та використання адаптивних технологій у процесі підготовки магістрів з управління закладом освіти» (№ВШ 19-01 ).
11 Рівень володінняін. мовою (мовами) Англійська В1 (без сертифікату)
12 Адміністративна робота -

Мова

Лютий 2023
П В С Ч П С Н
« Вер    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
темы для wordpress