Шемигон Наталя Юріївна

1  Шемигон Н.Ю. Шемигон Наталя Юріївна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА
2 Освіта, кваліфікація Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2001р., спеціальність “Історія України”, кваліфікація “історика, викладача історії та суспільно-політичних дисциплін”.
3 Вчений ступінь Кандидат педагогічних наук зі спеціальності теорія та методика професійної освіти, «Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки». Диплом ДК№048577 від 8 жовтня 2008
4 Вчене звання Вчене звання доцента кафедри філософії та освітніх технологій – атестат 12ДЦ  042477 від 25 квітня 2015 р.
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Сумський державний університет. Підвищення кваліфікації “Методи активізації навчальногопроцесу: сучасні тренди” сертифікат СП№05408289/1927-20. 2.10.2020-12.10.2020IMG-2022f1abc997b145c98999562b7b78a2-VIMG-2022f1abc997b145c98999562b7b78a2-VОнлайн курс «Інклюзія та інтернаціоналізація у середовищі вищої школи» університет ім. Масарика Чеська республіка, квітень 2021

Безымянный

 

Підвищення кваліфікації викладачів соціальної педагогіки. Український державний університет імені М. Драгоманова

 

Шемигон Н.Ю. 0158 - Сертифікат 2024 ЗВО_page-0001

6 Сфери наукових інтересів Інклюзивна освіта , адаптивні технології в освіті .
7 Викладає курси Перелік дисциплін:

  1. Соціальна педагогіка
  2. Соціально-педагогічна робота
  3. Педагогіка сімейного виховання
  4. Педагогіка дозвілля
  5. Самовиховання та саморегуляція особистості
  6. Основи інклюзивної освіти
  7. Основи девіантології
  8. Організація роботи з дитячими та молодіжними організаціями
  9. Етика науково-педагогічної діяльності
  10. Освітні теорії та методології у педагогічній діяльності
8 Посилання на профілі Профілі:1. https://scholar.google.com.ua/citations?user=34A7mkkAAAAJ&hl=uk

2. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6439-1245

h-індекс: 2

3.  Researchgate https://www.researchgate.net/profile/Natalya-Shemihon/experience

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій:

 

  1. Шемигон Н.Ю. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти / Н.Ю.Шемигон// Молодь і ринок. Дрогобич,2019. №–7 (174)- С46-50.
  2. Шемигон Н.Ю. Адаптивний інклюзивний освітній простір закладу вищої освіти – його характеристики, функції та структура ). //Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2019 – Вип. 65. – С.29-36.
  3. Шемигон Н.Ю. Розвиток адаптивних можливостей особистості з особливими освітніми потребами в адаптивному інклюзивному просторі.// Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. Том.8.- №15, – 2020. doi.org/10.33296/2707-0255-8(15)-18 [Електронний ресурс]. https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/203.
  4. Natalya Shemyhon. Тhe essence and structure of students’ readiness to engage in distance learning//Journal Plus Education, ISSN: 1842-077X, E-ISSN (online) 2068 – 1151 Vol XXVIII, 2021, No. 1, pp. 162-169 . [URL]. https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/article/view/1565
  5. Шемигон Н.Ю. Ціннісні орієнтації та їх значення для активізації адаптивних можливостей студентської молоді – теоретичний аспект. / Н.Ю.Шемигон./Проблеми інженерно-педагогічної освіти. : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2021–Випуск 70, – С.39-47.
  6. Фактори, що впливають на результативність студентів під час дистанційного навчання / Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. 2022 – Випуск 87. – Київ, – С.117-124.
  7. Шемигон Н. Завдання етичної освіти в умовах інклюзії / Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 76.-Харків, Ураїнська-інженерно-педагогічна академія (УІПА), 2022– С.41-49.
  8. Шемигон Н.Ю. Особистісно-професійні якості викладача та їх вплив на якість дистанційної освіти.//Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка. Том14. – №27, 2022. Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/51
  9. Kovalenko Denys, Ruban Nataliia, Shumskyi Oleksandr, Bilotserkivsk Yuliia, Shemyhon Natalya, Korolova Nataliia Forming future engineering teachers’ creativity using the model of presenting learning content of technical disciplines / Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education Proceedings of the 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2023), Volume 3, р. 293-304. Conference paper: 07 February 2024. Режим доступу: – https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_30
  10. Natalya Shemyhon,  Rеlevant key professional skills and the level of the education seekers’ awareness in this regard .// Journal Plus Education: Vol. 35 No. 1 (2024): PLUS EDUCATION, рр.216-227. [URL]. https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/article/view/1977/1851
10 Участь у наукових проектах Виконавець НДР ВШ19-02 «Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти» (2019-2021 рр.) 

Виконавець НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.).

11 Рівень володінняін. мовою (мовами) Англійська В1 (без сертифікату)
12 Адміністративна робота -

Мова

Квітень 2024
П В С Ч П С Н
« Лют    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
темы для wordpress