Литвин Світлана Василівна

1  Литвин С.В. Литвин Світлана Василівна, асистент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії
2 Освіта, кваліфікація УІПА. «Професійне навчання. Технологія та обладнання зварювального виробництва», 2004, кваліфікація –  «Інженер-педагог» 

УІПА «Педагогіка вищої школи», кваліфікація – «Професіонал з педагогіки вищої школи»,  2005

 

УІПА, «Управління навчальним закладом», кваліфікація – «Керівник підприємства, установи та організації (в сфері освіти та виробничого навчання)», 2013

3 Вчений ступінь -
4 Вчене звання -
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації 1. IGIP 2018, International Engineering Educator “Ing.Paed.IGIP Registration Number UA-2112. 

Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) на тему: “The Cloud storage service for the online studying on the example of the zoom platform”. 1.5 ECRS. 28.09.2020-5.10.2020. Lublin, Republic of Poland. Сертифікат №ES 1543/2020 від 5.10.2020

 

IMG-f6a90de0886541abd302439f12f565e5-VПК Литвин С.В. (2)ПК Литвин С.В. (1)ПК Литвин С.В. (3)ПК Литвин С.В. (4)

 

6 Сфери наукових інтересів  Інноваційні технології в освіті, виховна робота зі студентами
7 Викладає курси  Професійна педагогіка

 

Етика педагогічної діяльності

 

Педагогіка

 

Освітні теорії та методології у педагогічній діяльності

8 Посилання на профілі Профилі:

1.Google Академия:   https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=50OjQNYAAAAJ

h-индекс: -2.

ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2025-4705

9 Найбільш вагомі публікації
  1. Інноваційний пошук педагогічних ідей управління//  Проблеми інженерно-педагогічної освіти. –  Харків (УІПА), 2021.- №71. – С.22-30.
  2. Литвин С.В. Дуальна освіта – необхідність чи данина моді?// Збірник матеріалів першого Міжнародного науково-практичного WEB-ФОРУМУ «РОЗБУДОВА ЄДИНОГО ВІДКРИТОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ», 26‑28 березня 2019 року, Випуск № 1 – Київ–Харків, 2019
  3. Створення професійно-креативних хабів як один зі шляхів трансформації сучасної професійної освіти Збірник тез доповідей LІІІ Науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії. Харків, 2020 – с.13
  4. Сучасні виклики цифровізації в умовах трансформації змісту освіти // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2020): збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичногоWEB-форуму (м. Київ-Харків, 25-27 березня 2020 р.) – Харків : Вид-во «Мадрид», 2020. Вип. 2.
  5. Методологічні засади професійної освіти: методичні вказівки по проведенню практичних занять /Укр. інж.-пед. академія; Я. А. Малихіна, С.В. Литвин – Х., 2019. – 40 с.
  6. Методологічні засади професійної освіти: методичні вказівки для самостійної роботи студентів /Укр. інж.-пед. академія; Я. А. Малихіна, С.В. Литвин – Х., 2019. – 25 с.
  7. Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки щодо проведення практичних занять з дисципліни для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта»/ Л.В. Штефан, С.В. Литвин / за ред. О.Е. Коваленко. – Х.: УІПА, 2019. – 64 с.
  8. Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки по організації та плануванню самостійної роботи для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта» / Л.В. Штефан, С.В. Литвин – Харків: УІПА, 2019. – 24с.
  9. Інноваційні технології в освіті: Методичні вказівки щодо курсової роботи з дисципліни для студентів спеціальностей 015 «Професійна освіта»/ Л.В. Штефан, С.В. Литвин, / за ред. О.Е. Коваленко. – Х.: УІПА, 2019.
  10. Теорія та методика виховноїроботи. Конспект лекційдля здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) / В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин. – Х.:УІПА, 2020
  11. Методологічні засади професійної освіти. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  12. Теорія та методика виховної роботи Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  13. Методологічні засади професійної освіти. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  14. Самовиховання та саморегуляція особистості. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  15. Соціальна та корпоративна безпека. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин – Х.:УІПА, 2020
  16. Теорія та методика виховноїроботи. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // В.Б. Бакатанова, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  17. Педагогіка дозвілля. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  18. Основи інклюзивної освіти. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  19. Основи девіантології. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  20. Етика педагогічної діяльності. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  21. Теорія та методика виховноїроботи. Методичні вказівки для виконання курсової роботи для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  22. Система культурно-дозвіллєвої роботи. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  23. Організаціяроботи з дитячими та молодіжнимиорганізаціями. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин . – Х.:УІПА, 2020
  24. Соціально-педагогічна робота. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни для здобувачів освіти спеціальності 011 освітні, педагогічні науки (бакалаври) // Н.Ю. Шемигон, С.В. Литвин – Х.:УІПА, 2020

 

10 Участь у наукових проектах Участь в НДР (НДДКР):

Тема ВШ-10-8 «Теоретико-методичні основи формування інноваційної культури інженера-педагога»,

ВШ-11-1 «Теоретико -методичні засади розробки змісту неперервної інженерно-педагогічної освіти»,

ВШ 15-02 «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогічних працівників професійно-технічної освіти»

 НДР ВШ19-02 “Теоретико-методологічні засади удосконалення взаємодії інженерно-педагогічного ЗВО із зовнішнім середовищем в сучасних умовах трансформації професійної освіти”

НДР ФН21-5 «Удосконалення психолого-педагогічної підготовки викладацьких кадрів для системи П(ПТ)О на засадах партнерства» (2021-2024рр.).

11 Рівень володіння ін. мовою Waystage  А2
12 Адміністративна та соціальна робота 2012 – 2014 рік – виконання обов’язків заступника декана з навчальної роботи факультету  Міжнародних освітніх програм

Мова

Квітень 2024
П В С Ч П С Н
« Лют    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
темы для wordpress