Мефанік Марія Сергіївна

Маша

Мефанік Марія Сергіївна асистент кафедри педагіки, методики та менеджменту освіти Українстка інженерно-педагогічна академія

2 Освіта, кваліфікація

2011 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Професійне навчання. Автоматизовані системи управління промисловими установками», кваліфікація інженер-електромеханіка, педагога, дослідника в галузі автоматизації виробництва.

2013 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Педагогіка вищої школи», кваліфікація викладач університетів та вищих навчальних закладів.

2018 р., Українська інженерно-педагогічна академія, спеціальність «Менеджмент», кваліфікація керівник підприємства, установи та організації(у сфері освіти та виробничого навчання)

3 Вчений ступінь

Кандидат педагогічних наук, тема дисертаційного дослідження «Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів професійно-технічних навчальних закладів»

4 Вчене звання  -
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації  Mefanik-Mariia-1-724x1024 074-МЕФАНIК-МАРIЯ-1-1024x724 133_mefanik_mariya-1-724x1024
6 Сфери наукових інтересів Комунікативна компетентність інженера-педагога
7 Викладає курси 1.    Комунікативні процеси у педагогічній діяльності2.    Командоутворення та технології командної роботи

3.    Основи освітнього менеджменту

8. Найбільш вагомі публікації

1 Особливості освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць. Х. : УІПА, 2017. № 48–49. С. 103–111.

2.Комунікативна діяльність інженера-педагога у професійному навчанні учнів професійно-технічного навчального закладу. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.: УІПА, 2017. №  54-55. С. 149-156

3. Проблеми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів закладів професійно-технічної освіти. Sciences of Europe. 2018. Vol.4. № 28. P. 41-45

4. Інформаційно-технологічна компетенція як складова професійної компетентності викладача. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.: УІПА, 2020. №  67. С. 36-43. DOI:https://doi.org/10.32820/2074-8922-2020-67-36-43

5. Formation of digital competence future engineers-teachers in process professional training. Role of science and education for sustainable development.Monograponograph  Katowice 2021.467 -473

9 Посилання на профілі Google Академія: https://scholar.google.com.ua/citations?user=UHej7REAAAAJ&hl=ruORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6606-6323
10 Участь у наукових проектах «Теоретико-методичні засади застосування інноваційних технологій у професійній освіті (№0118U100002)»

Член Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти» (НЦДМО)

11 Рівень володіння ін. мовою В2 
12 Адміністративна робота

Мова

Травень 2024
П В С Ч П С Н
« Кві    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
темы для wordpress