Архивы за месяц: Лютий 2025

У ННІ «УІПА» стартували курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти весняного семестру 2024-25 н.р.

У ННІ «УІПА» стартували курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти весняного семестру 2024-25 н.р.

10.02.2025 року розпочалися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників та майстрів виробничого навчання в онлайн форматі за сертифікатними освітніми програмами:

- «Нові методики та технології у викладанні теоретичних дисциплін в закладах фахової передвищої освіти»;

- «Нові методики та технології у викладанні практичних дисциплін в закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти».

- «Інноваційні підходи до організації освітнього процесу у закладах професійної освіти»;

- «Інноваційні методики професійного навчання й розвитку учасників освітнього процесу».

Метою курсів підвищення кваліфікації є забезпечення розвитку професійних (фахових) компетентностей педагогів професійного навчання (майстрів виробничого навчання), передбачених чинним законодавством України про освіту, через впровадження інноваційних методик професійного навчання, особистісного зростання учасників освітнього процесу до специфіки теоретичної та практичної підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти.

Курси розпочалися з привітального слова від організаторів курсів  кандидата педагогічних наук, доцента Корольової Наталії Валеріївни, завідувачки кафедри ПММО, доктора педагогічних наук, професора Брюханової Наталії Олександрівни та куратора групи старшого викладача Муринович Наталії Юріївни. Вони побажали слухачам успішного проходження навчання, особливо в цей непростий для країни час.

Під час настановного заняття слухачів ознайомили з розкладом занять, викладачами курсу, які сприятимуть їхньому професійному розвитку шляхом поглиблення та розширення знань і навичок. З програми, які передбачають удосконалення професійних компетентностей, розширення психолого-педагогічної підготовки, освоєння новітніх освітніх та інформаційно-комунікаційних технологій. Також були визначені основні завдання, які слухачі мають вирішити у процесі навчання.

Наприкінці зустрічі слухачі курсів подякували спікерам за цікавий початок занять з отриманням нових знань та нового досвіду! Курси з підвищення кваліфікації будуть тривати до 7 березня. 

Бажаємо нашим слухачам удачі та успіхів!

Робоча онлайн-зустріч науково-педагогічних працівників з професійної освіти

Представники ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна 31 січня 2025 р. взяли участь у робочій онлайн-зустрічі науково-педагогічних працівників з професійної освіти. Порядок денний містив такі питання: оновлення стандартів з вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) в контексті вимог сьогодення та акредитація освітніх програм: підготовка та особливості проходження. В онлайн-зустрічі взяли участь науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти із всіх регіонів України, які здійснюють підготовку фахівців зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), це гаранти ОП, відповідальні за якість освіти у ЗВО, завідувачі кафедр. Із ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна взяли участь 5 гарантів освітніх програм та 6 завідувачів кафедр.

Питання оновлення стандартів вищої освіти за спеціальністю 015 “Професійна освіта (за спеціалізаціями)” обговорювалося в контексті вимог сьогодення, а саме основних змін та оновлення стандартів, врахування сучасних викликів у сфері професійної освіти, впливу цифровізації та новітніх технологій на зміст освітніх програм, практичної підготовки та співпраця з роботодавцями. Питання акредитації освітніх програм: аспекти підготовки та особливості проходження мали такі ключові аспекти: основні вимоги Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, досвід проходження акредитації: кращі практики та типові помилки, роль студентів та стейкхолдерів у процесі акредитації, використання результатів моніторингу якості освіти для вдосконалення програм, пропозиції щодо подальшої співпраці та вдосконалення освітніх програм.

Організатори зустрічі підвели підсумки та визначили необхідність регулярних зустрічей щодо обговорення питань з професійної освіти.

Мова

Лютий 2025
П В С Ч П С Н
« Січ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
темы для wordpress